Dziś rano wstałam ubrałam się w: Szarą bluzkę, spodnie jeansowe, i buty tenisówki.
Zjadłam rano o 7 sniadanie tym razem kanapkę, wzięłam plecak i poszłam do szkoły.
Najpierw mieliśmy wyrównawcze, później jak się skończyły to tak naprawdę miałam na 9;45.
Więc Agata powiedziała;
-Mam pomysł
-jaki??
-Pójdziemy do mojej babci (mieszka koło szkoły). I powiemy że nie mamy w-f i czy byśmy mogli iść do galerii??
-Ok. super pomysł chodźmy!!
Jak doszliśmy do jej babci domu to Agata się zapytała;
-Babciu możemy iść do galerii bo nie mamy w-f?
-No...dobrze ale uważajcie na siebie!!:)
-Spokojnie.
Jak przeszliśmy przez podziemia to się kryłyśmy żeby nie zauważyła nas mama Agaty, ponieważ jakby nas zobaczyła nie pozwoliła by nam iść do galerii.
Mieliśmy razem 8 zł xD.
Kupiliśmy 2 paczki małych chipsów i tosta a także loda ja karmelowego jedna gałkę. A Agata sorbet kiwi tez jedna gałkę te lody były pyszne!!!
Jak zjedliśmy poszłyśmy do natury i marionaud (sklepy z kosmetykami). Zobaczyłyśmy boską szminkę ale my głupie wydaliśmy wszystko na te słodycze, lody itp..
Potem Agata zapytała się mnie;
-Pójdziemy do deichmana i CCC bo muszę kupić na wiosnę buty a nie wiem jakie doradzisz mi???
- Dobra. Okey chodźmy
- Doradziłam jej jakie by mogła sobie kupić to były czarne tak jakby pół buty i z takimi frędzlami mi się bardzo podobały jak jej pokazałam też jej się spodobały te buty.
Później jak już obeszliśmy wszystkie sklepy 3 piętra heh :)
To poszliśmy szybko do domu żeby nikt nas nie zauważył haha (szpiegi)
Jak byliśmy koło szkoły zadzwonił mi alarm na telefonie bo zapisałam na 9;30!
Pierwszą lekcję mieliśmy angielski!!
A później jeszcze 5 innych lekcji no i tak szybko minął nam czas ta wędrówka powtórzyła się drugi raz mam nadzieję że znów się to powtórzy. A po południu jak przyszłam ze szkoły pouczyłam się poszłam do sklepu i wyszłam na dwór na dworze graliśmy w kosza odbijanie itp...
Jak przyszłam z dworu to pisałam i gadałam przez skaype z Dominiką!!:)
Później poszłam sobie powtórzyć do sprawdzianu, ubrać piżamę i po oglądac jeszcze filmy i to tyle na dziś papa całusy Proszę o komenta:*
,Moje życie,
wtorek, 12 kwietnia 2011
czwartek, 7 kwietnia 2011
szkoła;(
W środę jak wstałam o 7;00 bo miałam na 8;00 zjadłam sniadanie jak zawsze płatki, ubrałam się w jeansy bluzkę kolorowa uczesałam i umyłam.
Powtórzyłam sobie i poszłam do szkoły. W szkole mieliśmy pierwszą matematykę robiliśmy zadania następnie jako 3 mieliśmy wychowawczą i robiliśmy portret swojej grupy.
Poszłam powiedziałam pani ze się źle poczułam i pani wzięła mnie na dół bo prawie bym osłabła.
Wychowawczyni zadzwoniła do mojej mamy;
- Proszę przyjść po córkę bo jest jej słabo
-Już idę.
Jak mama przyszła po mnie to ubrałam sie i poszłam.
Odrazu poszliśmy do lekarza i było wszystko dobrze.
Następnego dnia czyli w czwartek poszłam na badania i pobrali mi krew.
Później jak wróciłam to weszłam na gg i pogadałam z Dominika .
Potem poszłam oglądnąć film i się przespałam o 19.
Później przebudziłam się o 20;30 oglądnęłam film ubrałam piżamę i poszłam spać.
Rano jak wstałam zjadłam śniadanie i to co zwykle weszłam na kompa i gadałam z Weronika, Kamilem i Dominiką.
Jak skończyłam ze wszystkimi gadać to poszłam z pieskiem na dwór z Nuką.
Później zjadłam obiad i poszłam oglądać filmy (prosto w serce o 17;55, pierwsza miłość itp..)
Poszłam umyć zęby i to co zawsze To wszystko papa:)
Powtórzyłam sobie i poszłam do szkoły. W szkole mieliśmy pierwszą matematykę robiliśmy zadania następnie jako 3 mieliśmy wychowawczą i robiliśmy portret swojej grupy.
Poszłam powiedziałam pani ze się źle poczułam i pani wzięła mnie na dół bo prawie bym osłabła.
Wychowawczyni zadzwoniła do mojej mamy;
- Proszę przyjść po córkę bo jest jej słabo
-Już idę.
Jak mama przyszła po mnie to ubrałam sie i poszłam.
Odrazu poszliśmy do lekarza i było wszystko dobrze.
Następnego dnia czyli w czwartek poszłam na badania i pobrali mi krew.
Później jak wróciłam to weszłam na gg i pogadałam z Dominika .
Potem poszłam oglądnąć film i się przespałam o 19.
Później przebudziłam się o 20;30 oglądnęłam film ubrałam piżamę i poszłam spać.
Rano jak wstałam zjadłam śniadanie i to co zwykle weszłam na kompa i gadałam z Weronika, Kamilem i Dominiką.
Jak skończyłam ze wszystkimi gadać to poszłam z pieskiem na dwór z Nuką.
Później zjadłam obiad i poszłam oglądać filmy (prosto w serce o 17;55, pierwsza miłość itp..)
Poszłam umyć zęby i to co zawsze To wszystko papa:)
wtorek, 5 kwietnia 2011
Dedykacja dla Domi:*
Teraz opowiem wam o mojej przyjaciółce którą poznałam na star dol. Wydawała się bardzo miła i okazało się że tak naprawdę jest bardzo Słitaśna:D ja lubię ją ona z resztą mnie też i mamy takie plany żeby przyjechała do mnie albo ja do niej. Bardzo bym chciała więc może się to uda jak uprosimy love Domi:*:*:):!!Oto ona: ta powyzej:)
Dzień
Pewnego razu miałam na 9;45 ale na 8;00 miałam wyrównawcze z maty. Ja wraz z moja koleżanka Agatą przyszliśmy na 8;00 ale nie na wyrównawcze ale na boisko sobie pograć piłką. Ale po paru minutach przybiegły po nas koleżanki że mamy przyjść na wyrównawcze. Wkurzyłyśmy się trochę ale poszłyśmy nie wiedzieliśmy w której sali, ale przyszedł taki Daniel i nam powiedział jak weszliśmy to pani się nam zapytała dlaczego nie przyszłyście na 8;00, my odpowiedziałyśmy że przyszłyśmy na boisko. Więc pani kazała nam usiąść. Tłumaczyła nam pola ale i tak z koleżanką nawet nie widzieliśmy bo pokazywała dziewczynom z przodu <foch>. Jak skończyło się to poszliśmy ze strachem do babci Agaty i zapytaliśmy się czy możemy iść do galerii bo mamy razem 14 zł xd. Jej babcia pozwoliła więc poszliśmy kupiliśmy sobie gumy cukierki i paczkę chipsów. Mieliśmy kupić szminkę ale już było 20 po. Poszliśmy zatem szybko porozglądać się po rosmannie tez tam nic nie było zobaczyłyśmy ze już 9;30 poszliśmy szybko się przebrać i na lekcje to był dla nas nie zapomniany dzień, może jeszcze kiedyś to powtórzymy!!!!:)
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

